علیرضا طلیسچی|بیوگرافی علیرضا طلیسچی|عکس های جدید علیرضا طلیسچی شهریور 95|آهنگ پیشواز علیرضا طلیسچی|کد آوای انتظار تمام آهنگ های علیرضا طلیسچی|آهنگ پیشواز جدید علیرضا طلیسچی



بیوگرافی علیرضا طلیسچی:

علیرضا طلیسچی هستم ، متولد 7 مهرماه 1364 تهران

تحصیلات : کاردانی عمران / کارشناسی موسیقی / گرایشه ساز جهانی / ساز تخصصی : پیانو

بهمن 1384 به صورت حرفه ای وارد دنیای موسیقی شدم ، اون سالها با همکاری دوستم حمیدرضا

یه گروه 2 نفری به نام ( حمیدرضا،علیرضا ) راه اندازی کردیم

حاصلش 2 آلبوم به نام ( نارفیق 1 و 2 ) بود و به یاری خدا موفق شدم مخاطبم رو جذب کنم !

سال 86 از این گروه جدا شدم و مشغول جمع آوری آلبومی شدم که بعدها ( حلقه ) نام گرفت،

در دو سال این آلبوم و جمع کردم و واسه اخذ مجوز اقدام کردم که با کم لطفی مرکز موسیقی ارشاد روبه رو شد

سال 89 تصمیم گرفتم 2تا از بهترین کارهای آلبوم و ویدیو کنم ( حلقه ) و ( قرار نبود ) که شکر خدا با استقبال مردم روبه رو شد …

آهنگ شناسی :

آلبوم هــا : آلبوم نارفیق (1) ، آلبوم نارفیق (2) و آلبوم بی معرفت ! [علیرضـا و حمید رضـا]

تک آهنگ ها : تقویم ، یک درصد ، آی دزد ، قرار نبود ، با من بمون (با همراهی بابک مافی) ، روز نهم ، ناتو (با همراهی علی اصحابی) ،امشب ، چقدر دیر ( با همراهی سیاوش کسیخانی ) و اگـه بدونی …

موزیک ویدئو هـا : حلقـه ، تقویم ، قرار نبود ، چقدر دیر ( با همراهی سیاوش کسیخانی ) و اگه بدونی


کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول علیرضا طلیسچی


کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول علیرضا طلیسچی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول علیرضا طلیسچی

کد آهنگ پیشواز ایرانسل علیرضا طلیسچی

٣٣١٩٨٩٥ ناراحته قلبم علیرضاطلیسچی

٣٣١٩٨٧٧ ناراحته قلبم علیرضا طلیسچی

٣٣١٩٨٩٦ 175 علیرضاطلیسچی

٣٣١٩٨٧٨ 175 علیرضا طلیسچی

٣٣١٩٨٧٤ اتفاقی علیرضا طلیسچی

٣٣١٩٨٧٦ منو دریاب قطعه دوم علیرضا طلیسچی

٣٣١٩٨٧٢ دلخوشم به چیت علیرضا طلیسچی

٣٣١٩٨٧٣ دقیقه هام علیرضا طلیسچی

٣٣١٩٨٧٠ کسی که دیگه رفت علیرضا طلیسچی

٣٣١٩٨٧١ کسی که دیگه رفت قطعه دوم علیرضا طلیسچی

٣٣١٩٨٩٤ منو دریاب قطعه دوم علیرضاطلیسچی

٣٣١٩٨٩٢ اتفاقی علیرضاطلیسچی

٣٣١٩٨٩١ دقیقه هام علیرضاطلیسچی

٣٣١٩٨٩٠ دلخوشم به چیت علیرضاطلیسچی

٣٣١٩٨٨٩ کسی که دیگه رفت قطعه دوم علیرضاطلیسچی

٣٣١٩٨٨٨ کسی که دیگه رفت علیرضاطلیسچی

٣٣١٩٨٩٣ منو دریاب علیرضاطلیسچی

٣٣١٩٨٧٥ منو دریاب علیرضا طلیسچی


کد آوای انتظار همراه اول علیرضا طلیسچی

82256 - هفتادو پنج

82255 ناراحته قلبم

82254 منو دریاب قطعه دوم

82253 منو دریاب

82252 حقمه

82251 اتفاقی

82250 وقتی هستی

82249 دقیقه هام

82248 دلخوشم به چیت

82247 کسی که دیگه رفت 2

82246 کسی که دیگه رفت