ماجرای کتک زدن پسر 13 ساله توسط بخشدار ماسال

علت کتک زدن پسر 13 ساله توسط بخشدار+ فیلم

ماجرای کتک زدن پسر 13 ساله توسط بخشدار ماسال

بخشدار ماسال از توابع استان گیلان توسط استاندار استان گیلان در پی انتشار فیلم کتک زدن پسر 13 ساله توسط بخشدار از کار برکنار شد

ماجرای کتک زدن پسر 13 ساله از این قرار هست که این پسر دوست پسر بخشدار هست و درگیری بین این دو به وجود آمده بخشدار ماسال به محض اطلاع از این قضیه با ماشین دولتی جلوی پسر 13 ساله که پسرش را کتک زده میگیرد و او را کتک میزند و به زور سوار ماشین میکند و با خودش میبرد

کتک زدن پسر 13 ساله توسط بخشدار ماسال

علت کتک زدن نوجوان

روز گذشته  وقتی برای بازگرداندن پسرم به باشگاه ورزشی رفتم، با صورت ورم کرده و آسیب دیده وی مواجه شدم.

رضایی با اشاره به عصبانیتش با دیدن این صحنه عنوان کرد: وقتی از دوستان پسرم علت کتک کاری را پرسیدم، دریافتم که فرزندم در یک دعوا مداخله کرده و یکی از طرفین با ضربه زدن به سرش باعث بیهوشی وی شده است.

بخشدار مرکزی ماسال اذعان داشت: می‌دانم که اشتباه کردم و به عنوان یک مسئول باید عصبانیتم را کنترل می‌کردم، ولی برخورد من با آن نوجوان مانند یک عمو با برادرزاده اش بود چراکه من با پدر آن نوجوان رفاقت قدیمی داشتم.

 

فیلم کتک زدن بخشدار ماسال

فیلم منتشر شده از این حادثه که باعث شد بعدش بخشدار ماسال عذر خواهی کند ولی فایده ای نداشت و استاندار گیلان طی حکمی او را از سمتش عزل کرد

 

دانلود ویدئو