حسن جوهرچی|عکس های حسن جوهرچی|علت مرگ حسن جوهرچی|بیوگرافی حسن جوهرچی

علت فوت حسن جوهر چی|15 بهمن 95|بیوگرافی حسن جوهر چی

حسن جوهرچی در سال ۱۳۴۷ در یک خانواده اردبیلی در تهران متولد شد. لیسانس عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد. بازی در سینما را در سال ۱۳۶۷ با «فیل در تاریکی» که بعد از پانزده سال کامل شد شروع کرد. اولین بازی مطرح او در سینما در سال ۱۳۷۰ با فیلم «برخورد» به کارگردانی سیروس الوند بود.

حسن جوهرچی در سال ۱۳۴۷ در یک خانواده اردبیلی در تهران متولد شد. وی لیسانس عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران داشت. بازی در سینما را در سال ۱۳۶۷ با «فیل در تاریکی» که بعد از پانزده سال کامل شد شروع کرد. اولین بازی مطرح او در سینما در سال ۱۳۷۰ با فیلم «برخورد» به کارگردانی سیروس الوند بود. اما با بازی در سریال در پناه تو در سال ۱۳۷۳ به شهرت رسید. همسر او مهناز بیات، چهره‌پرداز است.


علت فوت حسن جوهرچی

حسن جوهرچی هنرمند سینما و تلویزیون صبح امروز (جمعه) بر اثر بیماری کبد درگذشت.
 
به گزارش عصرایران، منابع بیمارستانی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درگذشت این بازیگر چهل و هشت ساله را تایید کردند.

جوهرچی که دانش آموخته رشته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای تهران بود اولین بار با فیلم برخورد به کارگردانی سیروس الوند در سال 70 در سینما و با سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده در سال 73 در تلویزیون مطرح شد.

وی که نقش های فراوانی در هر دو عرصه تجربه کرده بود؛ بعد از تحمل مدتی بیماری کبد صبح امروز در بیمارستان درگذشت.

همسر او مهناز بیات، چهره‌پرداز است.