برچسب‌ها: شرایط فروش اقساطی مورانو 96، شرایط فروش اقساطی تیانا نوروز 96، شرایط اقساطی مگان نوروز 96، شرایط فروش نقد و اقساط نوروز 96، شرایط اقساطی برلیانس نوروز 96، شرایط فروش اقساطی ویژه نوروز 96



مای پیکس لاو : گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد از امروز سه شنبه ۱۰ اسفندماه ۹۵ ، فروش نوروزی محصولات پارس خودرو را به صورت نقد و اقساط ویژه عید نوروز ۱۳۹۶ آغاز نماید.

 شرکت پارس خودرو در سال ۱۳۳۵ با نام شرکت جیپ تاسیس و به فروش خودروی جیپ ویلیز و قطعات یدکی آن اقدام نمود. در سال ۱۳۳۸ با احداث کارخانه ای واقع در جاده مخصوص کرج (محل کنونی شرکت) تولید و مونتاژ انواع اتومبیل های جیپ آغاز شد.

شرکت در سال های بعد شروع به تولید خودروهای وانت سیمرغ،آریا،شاهین (رامبلر) و آهو نمود.

۹۶

در سال ۱۳۵۲ ابتدا نام شرکت به نام موتور جک و سپس به جنرال موتورز ایران (سهامی خاص) تغییر یافت و در سال ۱۳۵۳، تولید محصولات سواری لوکس آغاز شد. در همان سال خودروی شورولت ایران (اپل)و در سال ۱۳۵۵ اتومبیل های شورولت نوا و بیوک و کادیلاک به سبد محصولات شرکت اضافه گردید.


بعد از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۹ نام شرکت از جنرال موتورز ایران به شرکت خودروسازی ایران و سپس در همان سال به شرکت پارس خودرو (سهامی عام) تغییر یافت . در این زمان به دلیل قطع رابطه با شرکت جنرال موتورز و امریکن موتورز، شرکت پارس خودرو به منظور ادامه فعالیت های خود، جیپ های توسن هندی را تولید کرد و در سال های بعد روند تولید محصولات شورولت و بیوک و کادیلاک تا سال ۶۸ ادامه یافت.

شرایط فروش اقساطی و نقد برلیانس ویژه عید نوروز ۹۶

ن مورا

شرایط فروش اقساطی تندر ۹۰ ویژه عید نوروز ۹۶