خلاصه داستان فصل دوم سریال عاشقانه + زمان پخش عاشقانه 2
زمان پخش فصل دوم سریال ایرانی عاشقانه | خلاصه داستان و بازیگران

http://up.tafrihicenter.com/view/2263187/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87-2.jpg

با پخش آخرین قسمت از فصل اول سریال عاشقانه در تاریخ 4 مرداد ماه 96 بسیاری از دنبال کنندگان و طرفداران این سریال در جستجوی این هستند که آیا فصل دوم این سریال ساخته می شود یا خیر ؟

از آن جایی که در سکانس پایانی این سریال دیدم که گیسو توسط افرادی جهت کلاهبرداری از افراد هدایت می شده و به او پیشنهاد می شود که به سراغ یک فرد و خانواده دیگر برود و به نحوی پایان قصه باز گذاشته شده است تا عوامل قصد ساخت سری 2 را داشته باشند راحت بتوانند این کار را انجام دهند.

اما تهیه کننده و کارگردان سریال نیز هر کدام اظهاراتی در خصوص ساخته شدن فصل دوم عاشقانه داشته اند.

مهدی گلستانه تهیه کننده مجموعه «عاشقانه» درباره تولید فصل دوم این سریال گفت: برای تولید فصل دوم سریال «عاشقانه» صحبت هایی شده است و قرار است اتفاق هایی بیفتد که جزئیات آن در جلسه ای که یک شنبه یا دوشنبه هفته آینده برگزار می شود مشخص خواهد شد.

اما منوچهر هادی کارگردان اثر گفته است : 10 پیشنهاد برای ساخت «عاشقانه » دارم ولی ترجیح می‌دهم که آن را کار نکنم و یک قصه دیگر کار کنم ‌و اگر قبول کنم که کار کنم باید فیلمنامه درست در اختیار داشته باشم. همه بازیگرهای «عاشقانه» هم موافق هستند و گفته‌اند من باشم، هستند.

حال باید دید که ایا ادامه این سریال ساخته خواهد شد یا خیر .

تاکنون جزئیاتی در خصوص داستان و بازیگران فصل دوم سریال عاشقانه  اعلام نشده است که در صورت قطعی شدن این امر در سایت تفریحی سنتر میتوانید در جریان قرار بگیرید.

ضمن اینکه که تهیه کننده اثر در خصوص زمان پخش آن گفته است که با پایان فصل دوم شهرزاد اولین قسمت این مجموعه پخش میگردد.